Garantie
​
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. De garantie dekt goederen die kapot of beschadigd zijn, zoals beschreven in de Wet handhaving consumentenbescherming. Garanties gelden uitsluitend voor originele fabricagefouten en niet voor beschadigingen die zijn ontstaan tijdens of na het ontvangen van de producten door eigen toedoen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Als u een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk (doch uiterlijk binnen 24 uur) contact op met MijnStijl Creaties nadat u de fout hebt ontdekt door te ons een e-mail te sturen met foto’s van zowel de beschadigde goederen als van het eventuele beschadigde pakket. Deze e-mail kunt u sturen naar info@pasetto.nl onder vermelding van het onderwerp 'Garantie'.
​
Klachten
​
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pasetto.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.